Forever Young

30 May, 2013 ? 0 Atashinchi ?
wrote yr name .
take a note !!


Blog blog blog blog . Log time non updated yaw . Sorry i'm really busy . Act tak busy mana pun tapi malas gila nak update .  #TeamSPM ni pemalas dah sekarang . So guys  .......
Hahaha . let the summer ........ and enjoy it . Fxck school dude . ok the story begin .....

Hi assalamualaikum imma friendsssss . First of all let talk abt our exam . Damn fxcking . Phy , bio ,chem and addmth make my crazy day . But i got a better score in biology , congrate me bb xd
then jeng jeng jeng . let hv a story abt Muhammad Fauzan bin Rosli .
Omg omg omg omg ....
He damn make my life sucks .
We're like a close friend act and some people put opinion that we're like a cute sibling , i think so . haha .. He a good friend to share happy and worst moment .
Checks this out .














See , he such a good guys . He care me much . When i'm nt going to recess he used to send me some food at class . Guess what , got a pizza from him .


He cared of me much . Sometime he used to pull me to come to his class .
F  - "Awak naik lah kelas saya"
A - "taknak lah , saya selalu sangat naik kelas awak , nanti diarong kata saya gedik lah ape lah"
F - "alaaa , lantak je diaorang tu , diaorang yang gedik"
hahahaha , i miss the moments so much . he used to say sorry all the time even he didnt make any mistakes . He promise me to bring me meet her little angle Adni


Adni Aisyah Aqilah binti Rosli
Omg , she so cute i think . Abang fauzan kata mata dia mahal . Yes of course . Bila aku tak makan , he used to force me . he worried abt me . omg i'm going crazy . when i'm tell him abt the sir mazian he used to laugh all the time .

*in chemistry class*
sir - "sebagai contoh , cuba bagi nama sorang laki yang sesuai untuk aina"
pisang - "acab sir"
sir - "tak sesuai"
acab - "ariffin sir"
sir - "lagi tak sesuai"
ariffin - "muhaimeen sir"
sir - "tak sesuai jugak , bagi nama lain"
quraisha - "FAUZAN sir ."
Sir - "okay , good . Sebagai contoh aina kawin ngan fauzan . dapat anak nama FAUZANAINA........bla bla bla "
i used to tell him this moment and he said
F - " suka pulak saya dengar cerita sir mazian tu"
me too pojan . pernah kau tahu tak betapa tersenyum nya aku dengar sir cakap macam tu . Do you still remember abt the colgate ? Yes colgate aku habis then kau outing then you buy me a big one . Thank you so much . Ingat tak time birthday aku ? aku naik kelas kau then i meet you . Aku  bagi kau kek and kau malu malu . i gv you a present and you asked me
F - "kenapa awak bagi saya hadiah , sepatutnya saya yang bagi awak hadiah"
A - "dah awak taknak bagi saya hadiah so saya bagi lah awak hadiah"
F - "kan saya dah kata hadiah awak tertinggal kat rumah , sorry"
A - "it ok dear ....... bla bla bla"
and the next day i got a packet of chocolate from you . thank you again . malam brthday aku , kau guna phone aku and we having a long cons . I hv so much fun . Everytime aku nak pergi main netball , handball , hockey and merentas desa kat luar , i'll call you first and you gv me a support . you be my energy . time aku nak pergi netball aku cari kau lepas perhimpunan tapi tak jumpa then suddenly hannan kata"Kak aina tadi pojan cari akak" Omg , sorry awak !! Aku suka tengok kau main futsal sebab kau akan lambai kat aku . Comel je . bila kau kat corridor aras dua then i shout yr name then kau lambai lambai .. Haha , dari dorm aku boleh nampak kau . Kau kata nak pasang spy jugak kan suruh tengokkan aku . Haha , hw so sweet . We used to hv the same perfume . Haritu kita jumpa kat depan surau and i give you my perfume . Kau kata aku wangi kan kan kan .haritu aku suruh kau tidur tapi kau kata kau taknak sebab kau nak tengok gambar aku kat instagram dulu , rindu kau kata . Haha so i decide nak cuci gambar aku . aku naik kelas kau then i past you my picture . "Jangan rindu saya dah" . Sebelum kau masuk dewan exam aku akan pass kau air mineral and pesan jangan tidur . You use my test pad , compasses and calculator . Oleh kerana kau tak pergi rehat so aku buat kan roti w tuna and i pass it to you .. Time berbuka puasa kau guna botol aku kan ..
Kau ingat lagi tak time kita tukar jersey , you're wearing mine and i'm wearing yours . Kau tanya aku apa maksud Yah kat baju aku tu . You are so nice to me . Kalau aku suruh kau pakai baju kadet polis then you wear it and when i used to force you to wear red baju melayu kau cakap "tengoklah kalau jumpa" tapi malam tu kau pakai jugak . Haha . good listener . Ingat tak word search . kita share word search kan sebab bila aku nak belikan untuk kau , kau taknak . kau kata kita share je baru sweet . Haritu aku call bapak kau and i used to hv some cons w sarjan rosli . Kau tak percaya kan yang bapak kau sendiri yang bagi aku no telefon rumah kau . Bapak kau baik ngan aku , jangan jelous lah :p Abang kau ada tanya aku yang aku ni awek kau ke tak . Haha and i say no .
i'm wearing yr school uniform .
yes , i'm wearing yr school uniform . saje mengada . Eh mengada ? ingat tak kau selalu cakap aku mengada , gedik , macam budak kecik .. haha , you too .


aku letak gambar and nametag kau dalam wallet aku and kau pun sama kan . haha , act aku tak sempat nak cerita kat kau yang sebenarnya ramai gila budak budak cakap yang muka kita sama . Sama ke ? Sama ke ?
chub - "orang kata kalau muka sama ni ada jodoh"
hahahahahaa . Tapi kita ? Takde jodoh !! haritu masa kau outing kau meseg aku kan , time tu aku kat hostel and kau suruh aku pergi makan . tapi aku taknak sebab malas then malam tu hannan datang kelas then bagi aku kari ayam . Hannan kata kau bagi . thanks a lot . sedap sangat *thumb up . and bila hannan tanya kau nak bagi aku kari lagi ke tak then you answer




haha , setaman bunga ? bila ha bila ? kau cakap nak bagi aku bunga sebab aku merajuk ngan kau kan . that so cute ..haha , tapi sekarang ni ? kenapa kita macam ni tetiba ? Am i going to think a lot , am i doing something wrong ? tapi secara tiba tiba ... maybe i'm the obstacle btween you and izzah . So sorry ......


i send you a sorry message then you told me this ... Aiyak !! good evidence ..
maybe ni je penghujung cerita kita and now i'm trying so hard to put you aside .. thanks for the choki choki and all those thing you ever give to me . I'm appriciate it . Surat surat kau ? I keep it as #memory . Thank you a lot . Hope you'll happy w yr Izzah and hv a bless tgether ..There too much memories to be rewind and please keep me in yr mind .



Lots of memories ,
Aina Najihah Mohammad Mokhtar


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction